Bieg Mikołajkowy zakończony sukcesem
W niedzielę na stadionie OSiR w Raciborzu odbył się tradycyjny Bieg Mikołajkowy.
Oprócz wspólnej zabawy, ruchu na świeżym powietrzu, prezentów od Św. Mikołaja bieg ten uczy najmłodszych dzielenia się z innymi. Tradycją już się stało przynoszenie darów dla podpopiecznych raciborskiego schroniska dla zwierząt. – Wspólnie zebraliśmy ok. 300 kg karmy + koce + zabawki – to wszystko z całą pewnością ucieszy naszych milusińskich ze schroniska – informuje OSiR.
Źródło: Urząd Miejski w Raciborzu
Może to Ci się spodoba
Prezydent rozdał nagrody podczas Mistrzostw Polski w Zapasach
Podczas odbywających się się w ubiegły weekend Mistrzostw Polski Juniorów w Zapasach (styl klasyczny), Prezydent Miasta Racibórz rozdał nagrody za wybitne osiągnięcia sportowe zawodnikom i trenerom. Aż dwudziestu zawodników i
Racibórz w połowie stawki. Wyniki rywalizacji o puchar Rowerowej Stolicy Polski
Już jakiś czas temu zakończono rywalizacje o puchar Rowerowej Stolicy Polski. Zainteresowanie imprezą jest z roku na rok coraz większe a walka o kilometry staje się coraz bardziej zacięta. W
Przyszłe koszykarskie gwiazdy gościły w Arenie Rafako
W sobotę w raciborskiej hali odbyła się impreza sportowa pod nazwą Jr NBA, którą patronatem objął Prezydent Miasta Racibórz – Dariusz Polowy. Gospodarzami była drużyna Houston Rockets, czyli KS MiniBasketball
Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie
Decyzja o rezerwacji zimowego wypoczynku z wyprzedzeniem przekłada się na większy wybór i duże oszczędności. Jeszcze do końca września można zarezerwować urlop narciarski nawet z 35-proc. zniżkami – przekonuje Magda Plutecka, rzeczniczka Neckermann Podróże.
Finał Bike Atelier MTB Maraton w Raciborzu już 10 października
Już 10 października odbędzie się finał Bike Atelier MTB Maraton – święta wszystkich amatorów jazdy na rowerach MTB. W tym roku zorganizowano 10 edycji maratonu w różnych miastach Śląska, finałowa
Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie.
Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe zainteresowanie przekłada się na wyższe przychody


0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!